کیسه جادویی حمام

کیسه جادویی حمام

کد کالا: 1212

فروش عمده کیسه حمام در بسته بندی 500 عددی

کیسه جادویی حمام جدیدترین نوع کیسه دستی تولید شده توسط یاس الوند است. کیسه جادویی به روش صنعتی تولید شده و نسبت به کیسه های قدیمی ارزان تر هستند. کیسه جادویی حمام برای پکیج بهداشتی هتل ها و استخرها بسیار مناسب هستند. چرا که قیمت پایینی داشته به صورت چندبار مصرف هم می تواند استفاده شود.

 فروش کیسه جادویی به صورت عمده فروشی بوده و شرایط خرید برای صادرکنندگان، خرده  و عمده فروشان و پیج های اینستاگرامی و آنلاین شاپ ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

برای خرید عمده و استعلام قیمت کیسه حمام با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۸۹۰۸۷۲۸۶ آقای حمیدرضا انجام (مدیر فروش)

۰۹۱۸۳۱۳۴۷۴۹ آقای علیرضا انجام

 

کیسه جادویی حمام
کیسه جادویی حمام، فروش عمده کیسه جادویی حمام مخصوص استخر ها و هتل ها

ویژگی کیسه جادویی حمام

کیسه جادویی حمام از نوعی پارچه مخصوص تهیه شده که حالت زبری خاصی دارد. این ویژگی باعث می شود تا کیسه جادویی کارآیی زیادی در تمیزی پوست و حتی لایه برداری از پوست داشته باشد. کیسه جادویی می تواند با استفاده از سفیدآب، شامپو بدن و یا صابون مخصوص بدن استفاده  شود. این نوع کیسه قابلیت استفاده مجدد را نیز داشته با توجه به میزان و نحوه استفاده تا 3 ماه نیز عمر مفید دارند.

این نوع کیسه به دلیل سطح زبر آن به راحتی ضایعات پوستی و یا مواد اضافی سطح پوست را حذف کرده، و همزمان به عنوان نوعی ماساژ پوستی  هم عمل می کند.

تولید صنعتی این نوع کیسه باعث شده تا قیمت تمام شده آن پایین باشد. به همین دلیل این نوع کیسه اننتخاب مناسبی برای پکیج بهداشتی هتل ها، استخرها و دیگر مراکز باشد.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *