لیف پشت شور

لیف حمام پشتی یا همان لیف حمام پشت شور، یکی از انواع پرکاربرد لیف حمام می باشد. لیف حمام پشتی برای شستشو پشت بدن و کمر طراحی شده است تا به این طریق بهترین و بیشترین میزان شستشوی بدن را ممکن سازد. لیف حمام پشتی در انواع مختلفی و با مواد اولیه متفاوتی بافته می شود.

شرکت یاس الوند به عنوان بزرگترین تولید کننده لیف حمام در کشور، مدل های مختلفی از لیف حمام پشتی را تولید و روانه بازار می کند. با هدف بهبود محصولات بهداشتی تولید شده، استفاده از مواد اولیه مرغوب در الویت قرار گرفته است.  مدل های متنوعی از لیف های پشت شور به روش ماشین بافت و دستبافت تولید می شود. لیف پشت شور به عنوان یک وسیله بهداشت فردی نقش مهمی در بهداشت و نظافت فرد دارد. به دلیل عدم دسترسی و دید به ناحیه پشتی بدن، کیفیت و کارآیی لیف پشت شور اهمیت می یابد. بهترین لیف پشت شور باید از مواد درجه یک بافته شده باشد تا ظرافت و راحتی استفاده را تامین کند و همچنین قدرت تمیز کنندگی لیف بسیار بالا باشد.

با سپاس از حسن توجه شما، جهت استعلام قیمت و اطلاع از شرایط خرید عمده تماس بگیرید؛ همچنین میتوانید با ارسال پیام درخواست خود را ثبت نمایید، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

لیف حمام پشتی دور کنگره
لیف حمام پشتی دور کنگره

انواع لیف پشت شور

انواع لیف پشتی با روش های ماشین بافت و دستبافت تهیه می شود. همچنین از انواع نخ پشمی و آکرولیک و توری ها بهداشتی برای بافت لیف پشتی استفاده می گردد. یاس الوند با هدف تامین نیاز مشتریان، تنوع گسترده ای در زمینه انواع لیف پشتی دارد. این محصولات با مواد اولیه با کیفیت، و رعایت استانداردهای سطح بالا تولید می شوند. لیف پشت شور با توجه به مواد به کار رفته در تولید آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند. یاس الوند با در نظر  گرفتن نیاز بازارا انواع لیف پشت شور را با کیفیت بالا تولید می نماید. توزیع و فروش لیف پشت شور به روش عمده فروشی لیف انجام شده، تا محصولات با قیمت کمتری به دست مصرف کنندگان برسد.