پخش ، تولید عمده و خرید لیف حمام | ارسال به سراسر کشور

گروه تولیدی یاس الوند اقدام به تولید انواع لیف های دستی و صنعتی در تیراژ انبوه کرده و پخش انواع لیف حمام در سراسر کشور را انجام میدهد که برای اولین بار در سطح کشور یک گروه تولیدی منحصرا اقدام به تولید وسایل بهداشتی حمام در ایران نموده و با کارکنانی مجرب و کارکشته کار خود را به صورت حرفه ای انجام میدهد در همین راستا خرید لیف حمام برای همه مغازه دارن و بنک داران در سراسر کشور را با معرفی محصولات خود در این وبسایت آسان کرده است.

فروش عمده لیف حمام

خدمات ما منحصرا به فروش لیف حمام خلاصه نمیشود بلکه در زمینه تولید انواع کیسه پشتی و کیسه دستی حمام نیز در حال فعالیت هستیم و اولین گروه تولیدی در ایران بودیم که این محصول سنتی را به صورت صنعتی با ابزار آلات و چرخ های صنعتی و چرخ های خیاطی به صورت اختصاصی و با روش کاملا بومی تولید میکنیم.

تولید اسکاج

همچنین اخیرا اقدام به تولید و فروش عمده اسکاج نیز کرده ایم که میتوانید این محصول را نیز با قیمت مناسب از ما خریداری نموده و ما ارسال محصولاتمان را به سراسر کشور گسترش داده ایم.

همانطور که میدانید اخیرا با افزایش قیمت ارز نیاز بازار به ارزآوری بیشتر شده و اقتصاد ایران نیاز مبرمی به تولید محصولات بومی و صادرات آن دارد که پس از این جهش ناگهانی قیمت ارز صادرات لیف و کیسه نیز کاملا توجیه اقتصادی دارد و میتواند سودآوری مطمئن و خوبی را برای همه صادرکنندگان به ارمغان بیاورد.

صادرات لیف و کیسه حمام

از این رو از همه صادرکنندگانی که نیاز به تولید لیف حمام و یا کیسه حمام به صورت عمده دارند دعوت به همکاری میکنیم و ما میتوانیم محصولات ایشان را به صورت تضمینی در تمام ایام سال تامین نماییم همچنین عمده فروشان و مغازه دارانی هم که میتوانند به صورت عمده از ما خرید نمایند در خدمت ایشان هستیم و با یک تماس ساده میتوانند قیمت همه محصولات را بدست آورده و نسبت به خرید اقدام نمایند.

فروش تنها به صورت عمده میباشد و در بسته بندی های 250 عدد به بالا میباشد اما در داخل این بسته بندی های 250 عددی لیف و کیسه ها به صورت تکی و با بسته بندی شکیل مناسب برای فروش تکی بسته بندی شده اند و مناسب برای توزیع میباشند.

تولید عمده لیف های بافت دست و همچنین لیف های صنعتی در تیراژ بالا هست و روزانه تعداد بالایی محصول تولید داریم که در همین راستا به لطف خدای متعال توانسته ایم برای عده ای از زنان بی سرپرست و نیازمند اشتغالزایی کنیم تا گامی هرچند کوچک در راستای تامین نیازهایشان برداشته باشیم.

لیف های صنعتی هم توسط چرخ های صنعتی که نیازمند به اوپراتور دارند تولید میشوند و هم در جهت تولید لیف های دستباف اشتغالزایی شده و هم در راستای تولید لیف های صنعتی توانسته ایم برای عده ای شغل ایجاد کنیم که به یاری خداوند و با حمایت و خرید شما عزیزان و نیز کمک صادرکنندگان میتوانید این روند را حفظ نموده و به امید خدا گسترش دهیم.

خواهشی که از بازدیدکنندگان گرامی وبسایت داریم این است که لطفا برای سفارش و خرید لیف حمام به صورت تکی تماس نگیرید این وبسایت صرفه برای فروش عمده و معرفی محصولاتمان به عرضه کنندگان در شهرهای شما میباشد.

لیف حمام دستباف و صنعتی

مدل های مختلفی از لیف حمام موجود داریم اما در این میان دو دسته کلی میتوان در نظر گرفت یکی لیف حمام دستباف و دیگری لیف حمام صنعتی هست که در لیف دستباف همانطور که از اسمش پیداست لیف از صفر تا صد توسط دست انسان و بافندگان بافته میشود اما در لیف های صنعتی روند کلی با دستگاه صورت میگیرد و در برخی جاها به کمک دست بافته میشود.

مدل های مختلف را میتوانید در میان وبسایت یاس الوند مشاهده بفرمایید.

لیف حمام یوموش

پیشنهادات ویژه برای خریداران عمده

خریداران عمده ای که سقف خریدشان بیش از متوسط خرید سایر فروشندگان باشد با پیشنهادات ویژه ای همراه خواهند شد و قیمت مناسبتری میتوانند خرید کنند هرچند به اطلاع میرساند در همه حالت ما سود خود را در پایینترین سطح در نظر گرفته ایم تا کار برای پخش در شهرها و صادرات به سایر کشورها برای شما عزیزان آسوده تر باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *