تولید عمده لیف حمام و عرضه عمده کیسه حمام بصورت ویژه

همانطور که در جریان هستید این روزها ما در حال سپری کردن روزهای خاکستری رنگی هستیم که متاسفانه مردم با بیماری و ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکنند و این بیماری و شیوع آن باعث شده تا نیاز مردم به لوازم و وسایل بهداشتی بیش از پیش افزایش یافته و همه روزه با روند رو به رشد مصرف این اقلام مواجه باشیم.

لازم به ذکر است که جهت مقابله با ویروس و باکتری های داخل حمام هم باید هر چند وقت یکبار لیف و کیسه حمام را تعویض نمود و ضمن اینکه این کار باعث افزایش ضریب نظافت و ایمنی خانواده نیز خواهد شد.

علاوه بر اینکه در روزهای پایانی سال که مصادف با عید نوروز نیز هست ما ایرانی ها به حمام شب عید و کیسه شب عید نیاز داریم و از این رو افزایش مصرف این اقلام امری طبیعی است که در این روزها شاهد آن هستیم.

ما در گروه تولیدی یاس الوند برای مقابله با ویروس ها و باکتری ها و نیز در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان تمام توان خود را گذاشته ایم تا تولیدات خود را در این روزها بالا برده و بتوانیم نیاز شما عزیزان را برطرف نماییم و گامی هر چند کوچک در راستای مقابله با بیماری ها و ویروس های رایج برداشته باشیم.

از همه عمده فروشان و مغازه داران در این راستا دعوت به عمل می آید که برای تامین نیاز شهر خود و برای افزایش فروششان با ما تماس گرفته تا ایشان را در جریان جزئیات چگونگی خرید عمده این محصولات قرار دهیم.

امید است که هرچه سریعتر کشور عزیزمان به روزهای اوج خود بازگشته و با سلامت و شادکامی به زندگی خود ادامه دهند تا شاهد پیشرفت روز افزون و رفاه مردم عزیزمان باشیم.
لیف پشت شور پرچمی. لیف پشت شور راه راه کیسه پشتی رنگی معمولی لیف حمام یوموش لیف توری توپی لیف حمام پشتی ترکیه ای لیف و کیسه حمام

یک پاسخ

  1. السلام عليكم
    من می خواهم با محصولات شما برای صادرات به عراق سرو کار داشته باشم
    مياحي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *