لیف و کیسه حمام یاس الوند در شبکه های اجتماعی

پیج ایستاگرام و کانال تلگرام یاس الوند

امروزه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جزو لاینفک زندگی شده و بازار نیز به نوعی با این شبکه ها گره خورده است تا جایی که به عقیده اکثریت بزرگان بازاریابی کسب و کار شما اگر در زمینه اینترنت فعالیت نداشته باشد به زودی محکوم به فنا خواهد بود و لذا جهت بهبود ارائه خدمات و همچنین معرفی بهتر محصولاتمان سعی داشته ایم تا با قدرت و کیفیت بالایی محصولات خود را در شبکه های اجتماعی معرفی ساخته و به جز بحث وبسایتمان که همواره به روز و آپدیت میماند در سایر شبکه های اجتماعی برتر و محبوب هم انواع تولیدات لیف و کیسه حمام یاس الوند را معرفی کنیم.

در همین راستا دو شبکه برتر و پرطرفدار که در ایران بیش از سایر رسانه ها مورد توجه قرار میگیرد را انتخاب کرده ایم که همان ایستاگرام و تلگرام میباشند. در ایران کانال های تلگرامی و همچنین پیج های اینستاگرامی بیشترین ترافیک از حجم بزرگ اینترنت ایران را به خود اختصاص داده اند و به جز بحث سرگرمی و اینفلوئنسرها ،کسب و کارهای خرد و کلان بسیاری نیز در همین بستر فعالیت دارند.

همه محصولات ما در وبسایت و کانال تلگرام و پیج اینتساگرام یاس الوند موجود است و شما صادرکننده گرامی و توزیع کننده عزیز که میخواهید به فروش و توزیع محصولات با کیفیت یاس الوند بپردازید میتوانید از این رسانه ها استفاده نموده و محصولات ما را برگزینید و برای فروش و یا صادرات انها اقدام نمایید.

پیج اینستاگرام یاس الوند

https://www.instagram.com/yasealvand

 

کانال تلگرام یاس الوند 

https://t.me/yasealvand

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *