درباره ما

تولیدکننده لیف و کیسه حمام

گروه تولیدی لیف و کیسه و لوازم بهداشتی حمام یاس الوند

تولیدکننده محصولات بهداشتی خانه و خانواده با سابقه ای طولانی بیش از دو دهه در امر تولید مفتخر است که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی حمام در کشور میباشد.

خرید لیف حمام و کیسه حمام عمده

از آنجا که سلامت بهداشت مصرف کننده محترم هدف اصلی مدیریت و پرسنل شرکت می باشدلذا جهت رسیدن به این هدف مهم کلیه محصولات یاس الوند با دارا بودن کیفیت بالا از قیمت مناسب نیز برخوردار است و سعی بر آن شده که از بهترین پارچه نو و بهداشتی و مواد اولیه در آن بکار گرفته شود.

به یاری و لطف خداوند و تلاش کارکنان توانسته ایم نظر مصرف کننده محترم را جلب کنیم و نظر بر آن است که با تنوع محصولات شرکت بیش از پیش نظر شما مصرف کننده گرامی را فراهم کنیم.

همانطور که میدانید لیف و کیسه قدمتی بسیار تاریخی و کهن در فرهنگ مردم ایران دارد و از آن زمان که در هیچ کشوری به نظافت اهمیت داده نمیشد در ایران ما فرهنگ استحمام با لیف و کیسه حمام را داشتیم و از این رو میتوانیم به گذشته خود ببالیم.

اما همواره لیف و کیسه ها توسط دست بافته میشد مخصوصا لیف های خانگی قدمتی چندین ساله دارند که بافتنی و با کاموا تولید میشدند. ما همچنان این لیف ها را به وسیله ماشین آلات تولید میکنیم و لیفهای دستی با تیراژ بالا برای صادرات و مصارف خانگی تولید میکنیم.

همواره در تمام طول سال میتوانیم برای پخش کنندگان و عمده فروشان عزیز محصولات خود را به سرعت ارسال کنیم که برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

09189087286 (مدیر فروش)
08132679089

 

لوگوی شرکت یاس الوند
لوگوی شرکت یاس الوند