تولیدکننده لیف و کیسه حمام

گروه تولیدی یاس الوند اولین تولیدکننده لیف و کیسه حمام به صورت صنعتی در ایران است که برای اشتغالزایی و تولید در ایران تلاش میکند

تولید لیف و کیسه حمام به صورت صنعتی

گروه تولیدی لیف و کیسه و لوازم بهداشتی حمام یاس الوند تولیدکننده لیف و کیسه حمام به صورت صنعتی و کاملا مکانیزه
یاس الوند لیف و کیسه هایی با کیفیتی کاملا منحصر به فرد تولید میکند که نمونه آن را در کشور در حال حاضر پیدا نمیکنید.
لیف و کیسه حمام از سالیان قبل مورد استفاده برای بهداشت افراد و خانواده بوده است.

خرید لیف حمام و کیسه حمام

تولیدکننده محصولات بهداشتی خانه و خانواده با سابقه ای طولانی بیش از دو دهه در امر تولید مفتخر است که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی لیف و کیسه حمام در کشور میباشد.

از آنجا که سلامت بهداشت مصرف کننده محترم هدف اصلی مدیریت و پرسنل شرکت می باشدلذا جهت رسیدن به این هدف مهم کلیه محصولات یاس الوند با دارا بودن کیفیت بالا از قیمت مناسب نیز برخوردار است و سعی بر آن شده که از بهترین پارچه نو و بهداشتی و مواد اولیه در آن بکار گرفته شود.

به یاری و لطف خداوند و تلاش کارکنان توانسته ایم نظر مصرف کننده محترم را جلب کنیم و نظر بر آن است که با تنوع محصولات شرکت بیش از پیش نظر شما مصرف کننده گرامی را فراهم کنیم.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید::

09189087286 (مدیر فروش)

قرارداد خرید عمده لیف

جهت عقد قرار داد سفارش عمده برای سازمان هایی مانند ستاد پشتیبانی ارتش برای تولید عمده لیف برای تجهیز سربازان و نیز استحقاقی سربازان آموزشی آماده هستیم همچنین برای سالن های حمام زنجیره ای و نیز سفارش عمده برای استخر ها و پارک های آبی و نیز برای هتل های زنجیره ای میتوانیم کیسه حمام و لیف حمام اختصاصی با مدل و طرح مد نظرشان تولید کنیم.

رضایت مشتریان و بالا بردن کیفیت کار در همه زمینه ها در همه زمان ها یکی از مهمترین اهداف ماست که امید است در این راستا با کمک شما و استفاده از نظرات شما مشتریان موفق شویم که اگر امر و فرمایشی هم داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

صادرات لیف حمام به کشورهای همسایه

قطعا در کارهای اقتصادی هر کس باید در جای خود باشد  تولیدکننده نمیتواند تمرکز خود را بر روی صادرات و امور مربوطه بگذارد بلکه باید بتواند با مدیریت و بررسی امور به نحوی روند تولید را به پیش ببرد که هزیه تمام شده محصول کاهش یابد و بتواند با بهترین قیمت محصول خود را به دست صادرکننده بسپارد تا یک رابطه تجاری برد برد شکل بگیرد در همین راستا ما نیز سعی داشته ایم که کار خود را به نحو احسن انجام داده و لیف و کیسه حمام را با قیمت بسیار مناسبی تولید کنیم به طوری که به هر کشوری که خواستید بتوانید صادر کنید و سود خوبی به دست آورید.

همچنین به هر کشوری که نیاز دارید صادرات لیف حمام را انجام بدهید ما مشاوره لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد و محصول مناسب را معرفی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button